search
menu

هتل دیاموند قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیاموند قشم
امکانات عمومی هتل دیاموند قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیاموند قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل دیاموند قشم


هتل دیاموند قشم یکی از هتل های جدید الاحداث در جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده و در عرض یکسال مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. سفر به جزیره قشم یکی از بهترین مسافرت های عمرتان خواهد بود، بنابراین انتخاب محل اقامت صحیح یکی از دغدغه های اصلی مسافران به شمار می رود. پیشنهاد ما رزرو هتل دیاموند قشم است تا اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. هتل دیاموند جزو هتل های ۳ ستاره بوده و در طی سال مملو از مسافر است.
در هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر به جزیره قشم با رزرو این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست. از مزیت های این هتل زیبا می توان به دسترسی آسان به ساحل خلیج فارس، غار خربس، قلعه پرتقالی ها اشاره کرد. بازار قشم نیز یکی از محل های مناسب برای خرید است که در چند قدمی این هتل قرار دارد. هتل دیاموند دارای ۶ طبقه و ۴۰ باب اتاق و سوئیت است و با استقبال از میهمانان اقامتی به یاد ماندنی رقم می زند.

امکانات عمومی هتل دیاموند قشم


هتل دیاموند قشم شامل امکانات رفاهی نظیر پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر رفت و برگشت است. اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل در دسترس مسافران قرار می گیرد. پرسنل مجرب هتل دیاموند قشم برای ارائه خدمت به صورت شبانه روزی در تلاش هستند. لابی این هتل دارای ظرفیت ۲۰ نفر است و از دیگر امکانات کلی هتل دیاموند می توان به آسانسور، دستگاه واکس کفش، روم سرویس، تلویزیون در لابی و اتاق چمدان اشاره کرد. پارکینگ سرپوشیده ای نیز برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند دایر گردیده است. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل دیاموند به صورت اتاق های دو تخته، سوئیت های یک خوابه دو نفره، سوئیت های یک خوابه سه نفره، سوئیت های یک خوابه چهار نفره و سوئیت های یک خوابه پنج نفره هستند. اتاق ها و سوئیت های این هتل بزرگ و دلباز هستند و در همه اتاق ها یک آشپزخانه وجود دارد که پخت و پز در داخل آن ممنوع است، فقط باید از امکانات آشپزخانه مانند کتری برقی و یخچال و مینی بار باهزینه و سینک شستشو استفاده کنید. در داخل اتاق ها نیز میز ناهار خوری، تلفن، تلویزیون وجود دارد. حتی بهتر است بدانید که تمامی اتاق ها و سوئیت ها شامل بالکن هستند و برای تماشای چشم انداز بی نظیر از جزیره می توانید به بالکن بروید و لذت ببرید.
از جمله امکانات دیگر ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار باهزینه، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، اسپیلت، کمد لباس، مینی بار و حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی اشاره کرد. اقامت برای کودکان تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای بالای افراد ۶ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. لازم به ذکر است که هیچ یک از اتاق های این هتل شامل ظرفیت اضافی نیستند و بهتر است در هنگام رزرو براساس تعداد نفراتتان اقدام نمایید.

رستوران هتل


در هتل دیاموند رستوران و کافی شاپ تا این لحظه دایر نگردیده است ولی در آینده نزدیک اقدامات لازم انجام خواهد گرفت. بنابراین برای صرف غذا می توانید از رستوران های اطراف هتل دیاموند قشم بهره مند شوید.

فاصله هتل دیاموند قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا غار نمک: ۴۵۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۷۰۰ متر
فاصله تا غارهای خربس: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۳.۲ کیلومتر
فاصله تا جزایر ناز: ۳۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است